vrijdag 4 maart 2011

Narcisbolletje

8 opmerkingen:

  1. Laat de lente maar komen, erg mooi gemaakt !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig. Fijn weekend.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hart verwarmend "Lente"kom maar snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Severine. Eindelijk een blog, waarin ik elementen tegenkom, die recht doen aan de achterliggende gedachte! Dat mis ik bij andere blogs vaak.
    Groet van mij.
    (ps. De foto is tijdelijk even mijn 'kleinzoonhond' Chico:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Seef,

    Met deze mooie ontluikende lappen bolletjes, breng je de echte bolletjes op een goed idee: ze sturen hun bloemetjes naar buiten en alle mensen zien het weer helemaal zitten!
    De sneeuwklokjes en crocussen zijn er al, de narcissen komen er aan.
    groetjes van de bollenplanter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    wat een schattige popjes en dan je optreden bij koffie Max bofferd leuk!
    groetjes
    Constance

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!