dinsdag 6 december 2011

Adventslaatjes 3, 4, 5, en 6

Tja, wie had het niet druk de afgelopen dagen? Ik had even geen gelegenheid om de dingetjes uit de laatjes te fotograferen... Hier zijn ze:


De laatjes zijn 3 bij 4 cm. En daar moeten dan steeds twee van elk in passen; voor Anne en voor Pijke!


Nadat ik het hangende blaadje, kaboutertje en deze duifjes had gemaakt, bedacht ik me dat het ook wel leuk zou zijn om (bijvoorbeeld volgend jaar) alleen hangertjes te maken en daar dan een minikerstboompje mee te vullen voor de kinderen.


Zo'n buideltje heb ik eerder wel eens als uitdeelcadeautje gebruikt (het eerste blauwe kaboutertje trouwens ook). Zo simpel, maar toch zo leuk. 
Al deze tuttels zijn ook wel leuk voor in de schoen in de Sinterklaastijd.

Dit zijn broches.
Omdat het kastje 24 vakjes heeft, lopen we niet gelijk met de Adventweken. Onze eerste week van het Mineralenrijk zit er op. Morgen beginnen we aan het Plantenrijk. Dan zal ik ook pas de jaartafel in Adventssfeer maken. Sint is vandaag weer naar Spanje vertrokken.

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je hier reageert!