maandag 26 maart 2012

Mijn eigen webwinkeltje/My own little webshop

Nee, het is me niet naar de bol gestegen door de 100 volgers. Ik ben al heel lang bezig met een webwinkeltje. Maar steeds kwam ik weer een haakje of een oogje tegen waardoor het maar niet opschoot.   Ik heb nu eindelijk een paar knopen doorgehakt en daar is hij dan: Mijn eigen webwinkeltje!

No, it didn't go to my head, those 100 followers. I've been working on a little webshop for a long time. But I faced little problems all the time, why I didn't come to opening it. Now I finally finished it and here it is: My own little webshop!

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!

    Een prachtig winkeltje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk voor je, gefeliciteerd met deze stap. Succes met je winkeltje.

    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Ik wens je veel succes met je winkeltje, er staan mooie spulletjes in zag ik net.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je webwinkel en veel succes!!
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Gefeliciteerd met je winkeltje, het ziet er echt mooi uit.
    Groetjes, Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ! Gefeliciteerd, wat een schattige spulletjes heb je te koop staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes en van harte gefeliciteerd met je mooie, nieuwe webwinkeltje! Er zijn prachtige spulletjes te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Erg mooi, heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Veel succes en vooral plezier!
    Groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, Severine! Ik hoop dat je webwinkeltje lekker gaat lopen. Hij ziet er goed uit! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk winkeltje!
    Héél veel succes!
    Groetjes, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!