zaterdag 10 augustus 2013

Minipoppenkast/Minipuppettheatre

Daar ben ik weer. Ik was al even terug van vakantie maar druk met andere zaken... Ik heb wel gauw het berichtje over mijn workshop geplaatst, want dat is al snel... Maar verder nog niet zo "in de computer" geweest...
Dit is het stel dat ik op vakantie maakte: Jan Klaassen en Katrijn (vingerpopjes). 
Ik wil nog eens een Katrijn maken die qua kleur wat meer bij Jan past, misschien maak ik dan ook wel een andere Jan die bij deze Katrijn past...
En dan moet er natuurlijk nog een agent, een bakker, een boef enz. bij komen anders valt er nog niet veel te spelen!

Here I am again. I was back from holidays already but busy with other things...I did put a post about a workshop I'll be giving next week, because that is very soon... But for the rest I haven't been "computering" really...
This is the couple I made during the holidays: Punch and Judy (fingerpuppets).
I'd like to make another Judy that fits Punch more colourwise, maybe I'll also be making another Punch  for this Judy then...
And off course there should be a policeman, a baker, a crook etc. otherwise there is nothing to play!





1 opmerking:

Ik vind het leuk als je hier reageert!