dinsdag 17 juni 2014

Het verhaal van de vlieger/The story of the kite

is een bekend verhaaltje binnen de Vrije School. Het wordt gebruikt in de Michaelstijd. Het is oorspronkelijk van Udo de Haes maar Dorien Versluis heeft het bewerkt tot een tafelspelletje. Ik heb hier eerder al eens een heel eenvoudige versie laten zien van dit verhaal. Nu heb ik een wat meer gedetailleerde versie gemaakt met grotere poppen (20cm).


is a well known story in Waldorf Schools in The Netherlands. It's used around Michaelmas. Originally it is a story of Udo de Haes but is is made into a tableplay by Dorien Versluis. I showed you a simple version earlier. Now I made a more detailed version of this story, with bigger dolls (20cm).





4 opmerkingen:

  1. Mooi. Leuk al die spullen die je maakt voor tafelspelletjes.
    Groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo, alweer een tafelspel af! Je gaat als een speer, Seef! Prachtig geworden weer! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het verhaal niet maar ben nu wel nieuwsgierig geworden. Wat een mooie poppen en tafelspel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hello can you bring me the story, thanks you very much!!!!
    tere

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!