donderdag 12 mei 2016

Viltbloemen/Felt flowers

Vandaag heb ik lekker buiten in de tuin gevilt! Volgende week krijg ik de kinderen van mijn handwerkgroepje en deze keer gaan we een bloem vilten. Vaak maak ik vlak voor de handwerkmiddag het werkje nog eens zelf, zodat ik weer scherp heb waar ik om moet denken bij de kinderen. 
Zal het volgende week ook nog zo mooi weer zijn? Dat zou fijn zijn.

Today I've been wet felting outside in the garden! Next week, the children of my crafts group will come to wetfelt a flower. Very often I make  the project again just before the children come, because then I remember, what to be aware of when the children come.
I hope the weather will stay like this then...



Wat is dat toch met rood hè op een foto??
What is it with red on a picture?

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je hier reageert!