zaterdag 10 december 2016

Rondbreien/Knitting round

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn Give-away! Jammer dat er maar één winnaar kan zijn....

Thank you for the nice reactions on my Give-away! What a shame that there can only be one winner....

Een paar weken geleden volgde ik een les rondbreien bij 'Steek van wal' in Santpoort. We breiden continentaal, hoe handig is dat!!! Dat gaat, voor mij, sneller dan normaal breien. Ik zal in de toekomst proberen wat meer op de rondbreinaald te breien!
We breiden deze kol met 2 bollen Drops Nepal in een dubbele gerstenkorrel,  op een rondbreinaald van 5mm en 60cm lang. Het patroon is ook van Drops.

A few weeks ago, I had a lesson knitting round at Steek van wal in Santpoort. We knitted continental, superhandy (But for you abroad probably very normal)!!! It works much faster for me than the way of knitting I'm used to. I'll try to do more knitting round, in the future!
We knitted this collar with two balls of Drops Nepal on a 60cm long needle of 5mm. The pattern is also from Drops.

2 opmerkingen:

  1. Mooi, Severine! Heb je ook averecht continentaal gedaan? Vind ik zoooo lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan leuk patroon je hebt de smaak ter pakken

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!